Nie definiujemy się jako pracodawca:
Jesteśmy społecznością pracowniczą
A to poważna różnica. U nas mianowicie „My” jest na pierwszym planie. W ramach tego „My” każdy z osobna może – i powinien – coś wnosić i zadbać o rozwój. dm-drogerie markt GmbH, to 41 000 osób na terenie Niemiec oraz sieć sklepów poza granicami Niemiec.
Łączy nas chęć działania we wspólnym interesie, interesie człowieka oraz codzienna zmiana i kształtowanie rzeczy na nowo.
Naszą motywacją jest działanie w interesie człowieka
W dm jesteśmy przekonani, iż gospodarka jest dla człowieka, a nie odwrotnie. Dlatego też motorem naszego przedsiębiorstwa jest działanie w interesie człowieka, a nie poprzestawanie na sprzedaży pasty do zębów i szminki. I to się czuje. Co dzień. Bez różnicy, czy jest się klientem, czy pracownikiem. Bez znaczenia, czy w sklepie dm, centrach dystrybucyjnych, naszej spółce zależnej IT dmTECH czy w centrali.
Nasz cel - odważnie dążyć do poprawy
Tworzenie czegoś nowego i ulepszanie wymaga odwagi, wytrwałości oraz zaufania do siebie i innych. Fakt, że każdy jest inny, postrzegamy od zawsze jako szansę rozwoju i możliwość tworzenia czegoś nowego. Dlatego też podstawą naszej wspólnej pracy jest łączenie różnych osobowości, wiedzy i umiejętności. Oczywiście, nie jest to najprostsza droga, jako że zrozumienie wielu perspektyw wymaga wytrwałości. Doświadczenie podpowiada nam jednak, że jest to optymalna droga do osiągnięcia najlepszego rozwiązania.